måndag 7 september 2009

Gekås=SHOPPING!

Ella började genast leka med några av leksakerna hon fått idag. Fåret är en speldosa. Mobilen med spegel köpte mormor till henne idag och sedan köpte jag aktivitetsleksaken som spelar en massa sånger och säger djurläten.

Detta fick Ella i klädesväg idag. Jacka, termobyxor, rosa vantar, lila strumpbyxor och några bodys köpte mormor till henne för hon var ju tvungen att ha lite rosa enligt henne ;) Jag köpte skaljackor i stl 86 & 92, svarta vantar, vintermössa, strumpor, strumpbyxor, dreglis, vinterkrage, vita bodys. Ja jag tror det var allt.


De flesta grejerna på denna bilden ska hon få av oss när hon fyller år och i julklapp. Två Hello Kitty kuddar, Garage med bilar, stereo, Hello Kitty boll, tre badböcker (en går att spruta vatten med också), bok om bondgårdsdjur,bilar, traktor, helikopter och halkskydd till badbaljan. Mattan i tältet på förra bilden köpte vi med på Gekås. Sedan köpte Ellas mormor och morfar massor av grejer som hon ska få i födelsedagspresent och julklapp av dem. Kan säga så mycket som att de skämmer bort henne rejält!

Till oss vuxna blev det strumpor och underkläder och en massa nya handdukar och badlakan. Sedan hittade jag ett par jeans leggings till mig och ett par arbetarbyxor till gubben. Dessutom blev det lite annat smått och gått som topps, lampskärm, hörselskydd till Ella, påsar och lite annat till köket.

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Men OOOJ vad grejer du fyndat!! Inte illa o jättefina saker =)

Ny tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/09/tant-lottar-ut-hemligt-paket.html

..med chans att vinna ett hemligt paket från ett finfint svenskt barnklädes märke! =)

Kram

♥ Fyra årstider sa...

tack för dina ord hos mig..jag vill med till Ullared...NUUUUUU...*ler*
Kram Lotta