torsdag 24 september 2009

Klätterapan Ella

Idag har det varit fullt ös på Ella i princip hela dagen. Hon sov ca 20 minuter efter att morfar hade varit här, det var all sömn på hela dagen. Jag var inne och tittade till henne i hennes rum och då låg hon med ena handen på kanten av sängen. När jag kom in igen för att hämta henne när hon vaknat hade hon nästan rest sig upp över kanten!!!


Så efter gubbens dagliga fix på taket ska han sänka ner liggdelen i spjälsängen.

Tänkte visa hus håret blev också:


Just nu ser jag ut så här:


Jag vet inte vad för hemsk färg mitt hår hade när jag såg mig i spegeln hos frisören så det bara måste färgas! Jag såg nästan gråhårig ut också men min frisör lovade att så inte var fallet :)

Imorgon kommer min svägerska hit och ville ha hjälp med sitt hår.

Oj nu måste jag gå och skölja ur färgen......

Inga kommentarer: